Hej hopp bäversnopp - lövblås


Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar över livets gåtor då jag även slänger i mig en bit morot. Visst är det någonting alldeles speciellt med naturen?! Var ute idag och plockade lingon. Ska köpa ny bil i morse, tog hem lövblåsen från sommarstugan och råkade av misstag slita sönder fickan på mina allra finaste chinos. Fick reda på att jag hade HIV i förrgår, åt en halv smörgås och tänkte äsch leker bara en gång! Getingstick i sommras, det gjorde ont. Min latexdräkt som jag köpte i vintras försvann i tvättkorgen, har hållt på med lite "knep & knåp" då mina barn tvingade mig. Glödlampan på natthusbordet gick sönder i morse, ack ack tänkte jag och letade på mina läsglasögon. Vet inte hur jag ska berätta det här med lövblåsen för min barn... men det ska nog gå bra! Jaja, ska nog pysa till kojs nu!

Tack för att ni följer oss på Angtalang, vi är ståtligt tacksamma hälsningar Angtalang redaktionen!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0





Gratisbio.se